ЗГУРТОВАНІСТЬ ШКІЛЬНОЇ МОЛОДІ ГОРІНЧІВСЬКОЇ ГРОМАДИ ЗАДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
З квітня місяця Горінчівська територіальна громада бере участь в проєкті «Підтримка інклюзії та соціальної згуртованості в Україні: адаптація та відновлення як відповідь на війну».
Метою даного проєкту є: підвищення соціальної згуртованості в громаді; ефективне вирішення актуальних проблем; мінімізування ризиків виникнення непорозумінь та конфліктів; зміцнення довіри між членами громади та між громадою і владою. Він реалізується в чотирьох громадах України, а саме в Киїнській (Чернігівська область), Великоберезовицькій (Тернопільська область), Сколівській (Львівська область) та Горінчівській (Закарпатська область) територіальних громадах. Проєкт реалізується ГО «Інститут миру і порозуміння» спільно з Ініціативою за мирні зміни за підтримки Федерального департаменту закордонних справ Швейцарії.
В рамках проєкту активна молодь громади взяла участь в тренінгу «Впровадження діалогових ініціатив в громаді» та обрала собі підтему для більш ґрунтовного опрацювання «Згуртованість молоді та попередження булінгу в закладах освіти Горінчівської територіальної громади». Координує проєкт фахівчиня з молодіжної політики громади Оксана Росоха.
Згідно заходів проєкту вже відбулися дві діалогові сесії, де учасники обговорили різні конфліктні ситуації та запропонували можливі шляхи їх вирішення. Крім того, для посилення та підтримки згуртованості учнів, координаторкою проєкту організовано одноденний ознайомчий візит до Львова, де молодь відвідала молодіжні центри та простори, а також ознайомилилася з молодіжною діяльністю міста, в тому числі молодіжніх рад.
«Досвід молодіжної діяльності Львова унікальний, тому нам дуже хочеться маштабувати його й на нашу громаду. Ми маємо активну молодь, яка завдяки таким проєктом може стати рушійною силою у розвитку громади», - коментує Оксана Росоха.
Попереду - облаштування простору, де учнівська молодь буде збиратися, проводити різні активності та проведення дводенного буткемпу з метою опанування різних важливих навичок для покращення мікроклімату в шкільному середовищі громади.