ПрАТ «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
Шановні споживачі! Вкотре нагадуємо, чому іноді відбуваються зміщення (на 10-15 хв) часу включення/відключення електроенергії за чергами. Пояснюємо!
Зміна фактичного часу включення/відключення світла може відбуватися через такі причини:
1) під час повітряної тривоги на території Закарпаття (персоналу, який виконує перемикання, заборонено в цей час перебувати на території підстанції);
2) у разі відсутності або відмови зв’язку для дистанційного включення/відключення черг чи у разі виникнення форс-мажорних обставин. У такій ситуації спеціалісти повинні виїхати до необхідних електроустановок і вручну здійснити перемикання, а на це також потрібен час.
3) за командою диспетчера НЕК «Укренерго» може відбуватися коригування графіків.
Також може спрацювати автоматика у будинку/під’їзді тощо, тож перш, ніж викликати аварійну бригаду обленерго, перевірте, чи не спрацював автомат у вашому помешканні (детально про це: «Що робити і куди звертатись, якщо в оселі зникло світло»).
Просимо врахувати ці чинники і з порозумінням відноситись до можливих затримок.
Водночас нагадуємо про крутий сервіс, за допомогою якого можна дізнатись причину відсутності світла за конкретною адресою в реальному часі: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»