Горінчівська сільська територіальна громада
Хустський район, Закарпатська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

“Для дітей суспільство без бар’єрів”

Дата: 28.12.2021 13:26
Кількість переглядів: 504

    У межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р, розпорядженням Закарпатської ОДА № 943 від 15.11. 2021 року ,"Про план заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в  Україні на період до 2030 року у Закарпатській області" - важливим завданням в житті сучасного суспільства залишається створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, задоволення особливих потреб усіх учасників освітнього процесу, створення інклюзивного освітнього середовища.

     На виконання постанови КМУ від 15.09. № 957 та листа департаменту освіти і науки Закарпатської державної адміністрації від 13.12.2021 року №01-15/27119 на базі Горінчівського ЗЗСО І-ІІІ ст. Горінчівської сільської ради (директор Доромбей М. А.) фахівцями (консультантами) комунальної установи "Горінчівський інклюзивно-ресурсний центр" Горінчівської сільської ради (директор Борисевич Л. П.) був проведений навчальний семінар. До спільної роботи на семінарі були запрошені Голови і члени Команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти  Горінчівської  сільської ради. Учасниками семінару був обговорений План заходів на 2021-2022 роки з  реалізації Національної стратегії зі  створення безбар'єрного простору в Україні  в рамках інформаційної кампанії , "ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар'єрів".

Фото без опису

Фахівці (консультанти), "Горінчівського ІРЦ" Олександра Рокосовик та Катерина Русанюк  значну увагу приділили питанню ознайомлення присутніх із порядком визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі. У подальшому ця  робота буде продовжуватися в освітніх закладах Командами психолого-педагогічного супроводу  дітей з особливими освітніми потребами у супроводі фахівців (консультантів) ІРЦ. 

Фото без описуФахівцем (консультантом), "Горінчівського ІРЦ" Миколою Величком після аналізу стану сформованості, "Індивідуальних програм розвитку" для учнів інклюзивних класів Монастирецького (7 учнів), Березівського (5 учнів), Горінчівського (1 учень) у закладах загальної середньої освіти Горінчівської сільської ради представлена  нова форма ІПР та доведені особливості її створення шкільними Командами супроводу у ІІ семестрі 2021-2022 н.р.

Фото без опису

І як підсумок спільної роботи учасників семінару-практикуму директор ІРЦ Борисевич Л. П. зазначила, що необхідними умовами формування інклюзивного середовища в закладах освіти є подолання соціальних та психологічних бар’єрів, впровадження педагогіки партнерства, створення універсального дизайну та розумних пристосувань в межах безбар’єрного фізичного та психологічного  простору.

  А в організації інклюзивного навчання важливим є чіткий розподіл ролей, обов’язків та  тісна співпраця всіх учасників освітнього процесу.

       

 

           Директор комунальної установи "Горінчівський ІРЦ"  Л. Борисевич


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь