В Горінчові пройшли серпневі наради освітян Горінчівської територіальної громади
25 серпня 2021 року на базі Горінчівського ЗЗСО відбулися серпневі методично-інструктивні наради педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої освіти Горінчівської територіальної громади щодо організації роботи у 2021-2022 навчальному році. На наради було запрошено учителів 1, 2, 3, 4 класів; учителів предметів художньо-естетичного циклу; учителів хімії, біології, математики, фізики, інформатики; географії, історії; української мови та літератури, російської мови та літератури; учителів обслуговуючої та технічної праці; фізичної культури та предметів «Основи здоров?я», «Захист України»; вихователів груп раннього, молодшого дошкільного віку; вихователів груп середнього та старшого дошкільного віку.
На нарадах були розглянуті питання щодо основних змістовних ліній роботи згідно з вимогами чинних нормативних документів і методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2021-2022 навчальному році з урахуванням компетентнісного, діяльнісного, особистісно-зорієнтованого підходів до навчання, обговорені перспективи подальшого підвищення загальної та фахової компетенції педагогічних працівників, їх психологічної і професійної готовності працювати для реалізації концепції Нової української школи та ефективної роботи в умовах сьогодення.
Зміни, які відбуваються уже зараз у початковій школі, не можуть не торкнутися основної та старшої школи. Хоча новий Державний стандарт середньої освіти набуде чинності з 2022 року, уже зараз ми відслідкуємо переваги Нової української школи , розуміємо, що основою змін є дитиноцентрична освіта, і завдання вчителя – створити умови для розвитку персонально кожної дитини. Як це робитиме конкретний учитель, залежить від фахової майстерності, креативності, компетентності педагога. Тож сьогодні зусилля наших освітніх установ, спрямовані на зорієнтованість учителів на нові підходи, методи, технології, опанування нестандартними шляхами вирішення освітніх питань.
Сучасний шкільний учитель зацікавлений в оволодінні новітніми методиками викладання, здатен реалізувати педагогіку партнерства, продуктивні технології та методику розвитку критичного мислення. Адже для сучасних дітей учитель уже не є єдиним джерелом знань – потрібну інформацію можна знайти і в книгах, і в Інтернеті. Втім, саме у цих умовах підсилюється роль учителя як партнера, який згоден оцінити творчі здібності, прагнення і бажання школярів відповідно до вікових особливостей.
Тож кожному вчителю бажаємо творчої реалізації, зустрічі з цікавими ідеями, відкриття нових талантів і просто успішної якості роботи у новому навчальному році.